Rejsebeskrivelse

Paris med Air France 2015

Godt bombet, efter en alt for kort nattesøvn, skulle vi afsted mod lufthavnen. Der var afgang fra CPH 9:55, vi skulle flyve med Air France, det var en rigtig god oplevelse! Ud af gaten, ud på banen og vups så var vi oppe i flyvehøje. Så kom den obligatoriske salgs vogn gennem flyet, de ville […]

Cabrera-2-2015

Mallorca med Norwegian 2015

Det hele startede med at vi skulle afsted i god tid, vi gider ikke komme for sent til vores ferie! Kl. 14 var der afgang fra Ringsted, nåede lige en hurtig fødselsdag ved middagstid inden afgang. Afsted mod Kastrup det gik, gennem vejarbejde ved Køge og videre ind mod CPH. Her fandt vi sidste mand […]

Frilandsmuseet

I sidste måned drog jeg afsted mod Frilandsmuseet i selskab med min kæreste. Udgangspunktet var København, hvorfra vi tog toget efter en kort togtur skiftede vi til en mindre lokalbane, Nærumbanen, og stod af på Brede Station, hvorfra der er ca. 15 min gåtur til Frilandsmuseet. Vejret var herligt, så der var ingen problemer i […]

Udsigten fra toppen

Rom med Norwegian 2013

Vi startede ud med fantastisk god tid. Flyet afgik først kl. 18:00, så hele formiddagen og det meste af eftermiddagen var afsat til at pakke det sidste og finde CPH. Efter en gang elendig lufthavns mad, så ventede et Boeing 737-800, fly fra Norwegian ved gaten. Rigtig fint fly med WiFi ombord, så man kan […]

Stjerneborg - Hven

Hven (Svensk: Ven) & Tycho Brahe

I den forgangene uge havde jeg fornøjelsen af en dags tur til Hven, på Svensk hedder øen Ven (Siden 1906). Hven var oprindeligt en dansk ø, men den blev overtaget af svenskerne i 1658, sammen med Skåne, Halland, Blekinge, Bornholm og Bohuslän. Hvis vi lige skal have lidt historie undervisning, så var Skåne, Halland, Hven […]

SAMSUNG

London med SAS 2011

Uha, tidligt op, og af sted mod CPH. Først skulle baggangen afleveres, hvor efter vi gik op og fik os en gang morgenmad.. Klokken nærmede sig 7, så det var på tide med lidt mad, efter at have været oppe siden 4:30. Nede ved gaten holdt et Airbus 330-300, fly fra SAS. Har aldrig fløjet […]